Προβολή του Ρεθύμνου στις τουριστικές αγορές τής Σκανδιναβίας, της Γαλλίας και της Ελβετίας στο πλαίσιο της διαδικτυακής έκθεσης GREEK PANORAMA VIRTUAL - 22/03/21
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την προβολή του Ρεθύμνου στις τουριστικές αγορές τής Σκανδιναβίας, της Γαλλίας και της Ελβετίας πραγματοποίησε χθες το Γραφείο Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας του Δήμου Ρεθύμνης, στο πλαίσιο της διαδικτυακής έκθεσης GREEK PANORAMA VIRTUAL που τελεί υπό την αιγίδα του ΕΟΤ και στην οποία τιμώμενη περιοχή ήταν ο Δήμος μας.
Στην εκδήλωση έγιναν επαφές μεταξύ τουριστικών γραφείων και δημοσιογράφων από τις τουριστικές αγορές των χωρών αυτών και ελλήνων εκπροσώπων του τουρισμού. Από το Δήμο συμμετείχε το Γραφείο Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας με την αντιδήμαρχο κα Πέπη Μπιρλιράκη, ενώ χαιρετισμό απηύθυνε ο Γ.Γ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου κ. Μανώλης Τσακαλάκης.
Η αντιδήμαρχος είχε συζητήσεις με τους εκπροσώπους του τουρισμού των χωρών αυτών και τους παρουσίασε το Ρέθυμνο ως τουριστικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου, όχι μόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Τους ανέλυσε τις ομορφιές του τόπου και τις αμέτρητες δραστηριότητες για όλα τα γούστα που μπορεί να κάνει ο κάθε επισκέπτης και τους κάλεσε να έρθουν να επισκεφθούν το Ρέθυμνο και να τα ζήσουν από κοντά.
Παράλληλα, στο πλαίσιο του αφιερώματος της έκθεσης στον οινοτουρισμό, η αντιδήμαρχος παρουσίασε τις δράσεις του Δήμου σχετικά με την προώθηση του Γαστρονομικού και Οινικού Τουρισμού.
Όπως επεσήμανε η κα Μπιρλιράκη, το Ρέθυμνο προωθεί τον οινογαστρονομικό τουρισμό με τη σύσταση ειδικής ομάδας η οποία βρίσκεται σε συνεργασία με το δίκτυο οινοπαραγωγών Κρήτης, καθώς και με την οργάνωση βιωματικών δράσεων για την προβολή και προώθηση του κρητικού αμπελώνα.
«Ο κρητικός αμπελώνας θα φέρει κοντά τους φίλους του οίνου από όλο τον κόσμο σε συγκεκριμένες δράσεις που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο στο Ρέθυμνο όπως είναι το “Wines at Fortezza” που λαμβάνει χώρα στο τέλος Ιουνίου, με το Φεστιβάλ Κρητικής Διατροφής 1-7 Ιουλίου κάθε χρόνο, με ειδικές διαδρομές μέσα στην πόλη που συνδυάζουν την ιστορική ξενάγηση με συναντήσεις με σεφ και οινολόγους. Υπάρχει επίσης η Εβδομάδα Κρητικού Κρασιού για τη γνωριμία των κρητικών προϊόντων στα εστιατόρια και ξενοδοχεία του Ρεθύμνου καθώς και η συνεργασία με Πολιτιστικούς Συλλόγους των χωριών του Δήμου στα οποία πραγματοποιούνται διάφορες εκδρομές για γευσιγνωσία κρασιού» τόνισε η αντιδήμαρχος Τουρισμού.
«Οι τουρίστες έμεινα πολύ ευχαριστημένοι από τη διαμονή τους και γενικότερα τις διακοπές τους στο Ρέθυμνο την περασμένη χρονιά παρά την ύπαρξη της πανδημίας, επεσήμανε η κα Μπιρλιράκη, αφού όλα τα μέλη του προσωπικού των ξενοδοχείων έλαβαν μέρος σε μια σειρά σεμιναρίων εκπαίδευσης πρωτοκόλλου ασφαλείας για τον ιό Covid-19 και τον τρόπο διαχείρισης όλων των περιστάσεων. Η ύψιστη προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια και η ευημερία όλων των επισκεπτών», κατέληξε η αντιδήμαρχος.
Οι εκπρόσωποι τής Σκανδιναβίας, της Γαλλίας και της Ελβετίας έκαναν από την πλευρά τους μια σύντομη ενημέρωση για το τι συμβαίνει στις χώρες τους με το θέμα της πανδημίας και πότε γίνεται το άνοιγμα του τουρισμού με την έναρξη των διεθνών πτήσεων, ενώ εκδήλωσαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά της Ελλάδας και ειδικότερα του Ρεθύμνου.
Οι Γάλλοι εκπρόσωποι και tour operators της χώρας εξέφρασαν την αισιοδοξία τους ότι το 2021 ο τουρισμός θα πάει πολύ καλύτερα από πέρυσι και ανακοίνωσαν ότι στις 17 Μαϊου ξεκινούν οι πτήσεις από τα γαλλικά αεροδρόμια για τις χώρες του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων και η χώρα μας. Η Ελλάδα αποτελεί πάντα για τους Γάλλους αγαπημένος τουριστικός προορισμός, με το 55% των νεαρών Γάλλων να δηλώνουν έτοιμοι να φύγουν για διακοπές.
Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι του Ελβετικού τουρισμού έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για το Ρέθυμνο και τις βιωματικές εμπειρίες που έχει να προσφέρει και επεσήμαναν ότι δίνουν μεγάλη προτεραιότητα στο περιβάλλον και ειδικότερα σε όσους το σέβονται, ενώ δείχνουν ιδιαίτερο σεβασμό στην ιστορία και την αρχιτεκτονική ενός τόπου.
Ο Δήμος Ρεθύμνης θα κρατήσει ζωντανή επικοινωνία με όλους τους τουριστικούς παράγοντες που γνωρίζει στις διαδικτυακές διοργανώσεις, με στόχο τα καλύτερα δυνατά οφέλη για τους επαγγελματίες του τόπου.