Μεταβίβαση Αρμοδιότητας διατάκτη Δήμου Ρεθύμνης στον Αντιδήμαρχο Οικονομικών Θεμάτων και Εξουσιοδότηση αρμοδιότητας υπογραφής τεκμηριωμένου αιτήματος στους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων και των Αυτοτελών Τμημάτων του Δήμου Ρεθύμνης, 30/01/2024
Ο Δήμαρχος Ρεθύμνου αποφασίζει:
Α. Μεταβιβάζει την αρμοδιότητα υπογραφής των Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης στον Αντιδήμαρχο Οικονομικών Θεμάτων του Δήμου Ρεθύμνης κ. Λαχνιδάκη Δημήτριο , και συγκεκριμένα:
i. Την αρμοδιότητα της υπογραφής του συνόλου των Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου και
ii. Την αρμοδιότητα υπογραφής και υποβολής του τεκμηριωμένου αιτήματος του διατάκτη, ειδικά για την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών, τη Νομική Υπηρεσία και τη Διεύθυνση ΚΕΠ.
Β. Εκχωρεί την αρμοδιότητα υπογραφής με εξουσιοδότηση του τεκμηριωμένου αιτήματος στους προϊσταμένους των καθ’ ύλην αρμόδιων Διευθύνσεων και Αυτοτελών Τμημάτων, πλην της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, της Νομικής Υπηρεσίας και της Διευθύνσεως ΚΕΠ και σε περίπτωση απουσίας τους, τους αναπληρωτές τους, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 100 του Ν.3584/2007 (ΦΕΚ 143/Α΄/2007), να υπογράφουν και να υποβάλλουν το τεκμηριωμένο αίτημα του διατάκτη.
Η παρούσα απόφαση, η οποία έχει ισχύ από 01.02.2024, να δημοσιευτεί στους πίνακες ανακοινώσεων του Δήμου Ρεθύμνης, να αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Ρεθύμνης