Αποστολή αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο (SMS)
Ρέθυμνο 01.04.2009
Ο Δήμος Ρεθύμνου, πρώτος στην Ελλάδα, έχει θέσει σε λειτουργία υπηρεσία αποστολής αιτήματος, μέσω SMS από κινητό τηλέφωνο. Αίτημα μπορεί να είναι ή έκδοση ενός πιστοποιητικού, μια βλάβη, ένα παράπονο ή μια καταγγελία.
Ο Δημότης (ο οποίος είναι εγγεγραμμένος χρήστης στην Ιστοσελίδα του Δήμου) μπορεί να υποβάλει το αίτημα του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ<κενό>[το αιτημά του].
Παράδειγμα SMS: ΔΥ ΡΕ πρόβλημα στο οδόστρωμα στην Γερακάρη 18
Αμέσως μετά το αίτημα του θα πρωτοκολληθεί αυτόματα και ο δημότης θα λάβει απάντηση με τον κωδικό αιτήματος. Στην συνέχεια το αίτημα θα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία ή υπάλληλο του Δήμου προς διεκπεραίωση και όταν ολοκληρωθεί ο Δημότης θα ειδοποιηθεί με SMS.
Ανα πάσα στιγμή ο Δημότης μπορεί να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του από την Ιστοσελίδα του Δήμου (είσοδος χρήστη και μετά επιλογή «τα αιτήματά μου») ή από το κινητό του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον ίδιο αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ1<κενό>[τον κωδικό αιτήματος του].
Παράδειγμα SMS με κωδ. αιτήματος: ΔΥ ΡΕ1 39722
Ακόμα και στην περίπτωση που ένα αίτημα έχει υποβληθεί από την ιστοσελίδα του Δήμου και όχι απο κινητό, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του αποστέλλοντας ένα SMS στο 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΡΕ1<κενό>[τον κωδικό του αιτήματος του].
Η χρέωση αποστολής SMS στον αριθμό 54260 διαφέρει ανάλογα με τον πάροχο κιν. τηλεφωνίας (0,1€ - 0,3€)
ΤΜ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ