Οδηγίες για την ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων

Απαραίτητη προϋπόθεση για την ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων είναι η πιστοποίηση σας μέσω της ΓΓΠΣ (gsis.gr) με χρήση των κωδικών σας TAXISnet.

Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε στα άρθρα που ακολουθούν:

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε αναλυτικές οδηγίες χρήσης.

Διαθέσιμα Ηλεκτρονικά Αιτήματα

Ο Δήμος Ρεθύμνου θέτει στη διάθεσή των Δημοτών του, την Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων. Στόχος μας είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων μεσω της  ηλεκτρονικής διεκπεραίωσης συναλλαγών, χωρίς ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου.

Για υποβολή ηλεκτρονικού αιτήματος είναι απαραίτητο να είστε πιστοποιημένος χρήστης. Οδηγίες εδώ.

Σταδιακά θα αυξάνεται ο αριθμός των ηλεκτρονικών αιτημάτων που είναι διαθέσιμα στους δημότες. Τα αιτήματα τα οποία σήμερα μπορείτε να υποβάλετε και ηλεκτρονικά είναι τα εξής:

 

Γραφειο Δημάρχου

Τμήμα Πληροφορικής

Δημοτολόγιο

Μητρώο Αρρένων

Ληξιαρχείο

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών

Δ/νση Καθαριότητας - Πρασίνου

Δ/νση Υπηρεσιών Δόμησης 

Γραφείο Πολιτισμού

 

Για καταγγελίες ή παράπονα επικοινωνήστε με τον Δήμο μέσω του αιτήματος Παραπόνου/Καταγγελίας.

 

23 Νοεμβρίου 2024
 (1356)
 (1353)
 (1349)
 (1355)
 (1351)
 (1352)
 (1347)
 (1346)
 (1354)
 (1121)
 (1329)
 (1339)
 (1281)
 (1342)
 (1348)
 (1345)
 (1344)
 (1343)
 (1335)
 (1337)
Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι (481)
 (1341)
 (1330)
 (1333)
city maps (1041)
 (1328)